Nieuwe collega Klantcontact & Administratie gezocht

Door

Nieuwe collega Klantcontact & Administratie gezocht

Collega klantcontact & administratie

Wat ga je doen bij Klantcontact?

Als medewerker Klantcontact & Administratie ben je het eerste aanspreekpunt voor onze cliënten. Je plant afspraken in en ontvangt ze bij binnenkomst. Je ondersteunt collega's van andere afdelingen, zoals fysiotherapeuten, bewegingswetenschappers, fysieke trainers en beweegadviseurs. Daarnaast verzorg je de bijbehorende cliëntadministratie. Je komt te werken in een fijn team dat op dit moment bestaat uit vijf medewerkers Klantcontact & Administratie en een teamleider.

Wat vragen we van je?

  • Je bent representatief, stressbestendig, accuraat en flexibel;
  • Je hebt een servicegerichte en pro-actieve houding;
  • Je bent bereid om ook 's avonds en in het weekend te werken;
  • Enige ervaring als secretaresse of receptioniste is een pré, maar niet noodzakelijk.

Wat bieden we jou?

Een plezierige werkomgeving met volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Je krijgt een contract voor zes maanden voor 30 uur per week. Bij gebleken geschiktheid bestaat de mogelijkheid tot een vast arbeidscontract met daarbij goede secundaire voorwaarden.

Enthousiast? Herken je jezelf in dit profiel en wil je graag bij ons werken? Stuur dan je CV met een korte motivatie naar solliciteren@mcz.nl. Heb je nog vragen? Voor alle informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Gertrudy Cruiming, teamleider klantcontact (050 - 527 16 13).

Bel of mail gerust, we helpen je graag!